Melo(skräp)difestivalen

Aj oj aj oj! Tappar melodifestivalen tittare och genuint intresserade människor? Är det någon som egentligen undrar varför? Förhoppningsvis svarade du nej. Men jo, folk tittar på första sändningen för att ta tempen på vad som komma skall och många med mig upptäcker (som vanligt på senare år) att det mesta är ren skit. All svensk musik låter lika dant med undantag för tex. Håkan Hellström som inte kan sjunga över huvud taget, men i alla fall. Saken är ju ändå den att musik har blivit så "billigt" och skivindustrin försöker desperat bokstavligen (jag skriver det igen) skita ut billigt skräp som säljer första veckan så dom får in lite stålar.

Melodifestivalen innehåller inte någon ÄKTA schlager-musik längre. Vad i hela helvete har E.M.D med melodifestivalen att göra? Liksom Markoolio för att inte tala om B.W.O?!?!?! Vafan är det här för jävla skit? Det liknar mer Famefactory eller Idol som förvisso är mer ointressant och värdelöst. Jag klarar inte att se på sånna tv-program, jag kan bokstavligen bli förbannad.. riktigt jävla skitarg av att höra skitsnacket och det hemska sjungandet.

Nej nog för att jag inte är äldre än 27 men nog fan var det bättre med ABBA, Herreys,Lasse Berghagen,Claes-Göran Hederström mm. Jag säger skrota melodifestivalen!

NER MED MELODIFESTIVALEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0